Menü
Menü
Kosaram

Hogyan tudok vásárolni?

Hogyan tudok vásárolni?

Webáruházunk egy könnyen kezelhető online felülettel rendelkezik, ahol kedvedre böngészhetsz kínálatunkból. Ha konkrét elképzelésed van, úgy használhatod az oldal felső részén található keresőt, de ha még nem döntötted el mit szeretnél, úgy a „Termékeink” menüpont segítségével tudod előhívni a termékcsoportokat. A számodra megfelelő termékre kattintva megjelenik annak adatlapja, ahol további képeket és információkat kapsz. Itt tudod kiválasztani a rendelni kívánt mennyiséget is. A „KOSÁRBA” gombra kattintva hozzáadhatod rendelésedhez a terméket. 30.000 forintot meghaladó vásárlás esetén webáruházunk nem számít fel szállítási költséget.

Ha minden terméket a kosárba helyeztél, amit szeretnél megvásárolni, akkor a rendelés lezárásához az oldal jobb felső sarkában lévő kosár menüt kell legörgetned, majd itt a fizetés gombra kattintva lezárnod a rendelést. Ha már van fiókod, akkor itt is lehetőséged van belépni, ha nincs, akkor a rendszer felajánlja a regisztráció lehetőségét.

A rendelés leadása után e-mail üzenetben fogunk értesíteni, illetve a regisztrációkor megadott adataiddal a webáruházba belépve is nyomon tudod követni leadott rendelésed állapotát. Egyes e-mail szolgáltatóknál előfordul, hogy reklámlevélként kezelik a rendszerüzeneteinket, ami ezért a SPAM (levélszemét) vagy promóció mappába kerül. Amennyiben ott sem találod, hívd ügyfélszolgálatunkat.

Igen, a rendelés feldolgozásának főbb lépéseiről e-mail üzenet formájában kapsz információt a megadott e-mail címen. Regisztrált vásárlóként fiókodba bejelentkezve is megnézheted, hogy áll a rendelésed.
Az oldal jobb felső sarkában találod kosaradat. Az egérmutatót fölé húzva legördül kosarad tartalma. Egy termék törléséhez a mellette található „X”-re kell kattintanod. Amennyiben a termék darabszámát szeretnéd módosítani, úgy az ugyanitt található „kosár tartalma” gombra kattintva megjelenik a részletező oldal. Itt tudod módosítani a darabszámot, és törölni a nem kívánt termékeket.
Amennyiben problémába ütközöl a rendelés feladása közben, keresd fel ügyfélszolgálatunkat.
A weboldalunk jobb felső sarkában találod meg a kosaradat. Az egérmutatót fölé húzva legördül egy menü, ahol a megrendelni kívánt termékeket láthatod. Módosításukhoz kattints a „kosár tartalma” gombra. A megjelenő részletező oldalon tudod módosítani a rendelésedet.
Az elküldött rendelés módosításához vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Ha új rendelést adsz le, akkor az külön rendelésnek számít, amire külön szállítási díj vonatkozik, ezért célszerű a rendelést módosíttatni ügyfélszolgálatunkkal. Miután átadtuk rendelésedet a futárszolgálatnak, már nem áll módunkban rendelést módosítani.
Mielőbb keresd fel ügyfélszolgálatunkat, hogy időben tudjuk korrigálni a hibát.